loading...
اینجا همه چی دونیه!!! 2
fap بازدید : 26 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

سقوط هواپیما,زنده مادند در سقوط هواپیما

حوادث هوایی در همه دنیا اتفاق می افتد و کابوس مسافرانی است که با هواپیما سفر می کنند. اما در همین وضعیت هم می توان به نجات پیدا کردن و زنده ماندن امیدوار بود.

سقوط هواپیما
 به‌ندرت اتفاق می‌افتد که هواپیمایی در میان هوا چند تکه شود. اگر چنین شود تنها راه نجات در سقوط آزاد موفقیت‌آمیز است زیرا هواپیماهای خطوط اقتصادی چتر نجات ندارند.

 حرکت ممنوع
تا زمان توقف کامل هواپیما در حالت بریس (نکته شماره 6) بمانید. احتمال برخورد ثانویه یا جهش پس از برخورد اولیه وجود دارد.

fap بازدید : 22 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

سفر,مسافرت در زمستان,رانندگی در هنگام مه گرفتگی

در هنگام مه گرفتگی
آیا سفر و رانندگی شما ضروری است؟ اگر ضروری است اطمینان حاصل نمایید که شیشه های اتومبیل و چراغ های جلو و عقب (از جمله چراغ های ترمز) تمیز و تمام آنها سالم باشند.
از نور پایین استفاده کنید و در صورتی که نمی توانید بیشتر از صد متر مقابل خود را ببینید، چراغ های مه شکن خود را روشن نمایید.چنانچه قصد دارید سرعت خود را کاهش دهید و به آرامی از ترمزها استفاده کنید تا با روشن شدن چراغ های ترمز، رانندگانی که پشت سر شما حرکت می کنند از کم شدن سرعت شما آگاه شوند. وسایل هشدار دهنده از قبیل،‌ بوق، فلاشر، چراغ های راهنما و غیره را بازدید و از سالم بودن آنها مطمئن شوید.

اگر مه غلیظ و شدید شد، به آهستگی به منتهی الیه سمت راست سواره رو رفته و توقف نمایید و فلاشر ماشین را به کار بیندازید.

fap بازدید : 29 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

محوطه باستانی هفت‌تپه در بخش جنوب شرقی شهرستان شوش و در فاصله 15 کیلومتری آن واقع شده است. این محوطه از مرکز استان (اهواز) 100 کیـلومتـر و از چغازنبیل 23 کیلومتر فاصله دارد.محوطه باستانی هفت‌تپه شامل بقایای یک شهر و اجتماع بزرگ مربوط به دوره ایلام میانه بوده که از تپه‌های متعددی تشکیل شده است و حدود 3500 سال قدمت دارد.

 

محوطه باستانی هفت‌ تپه,هفت‌ تپه,گردشگری,تور گردشگری

fap بازدید : 21 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

کاروانسرای تاریخی روستای مهر در محور سبزوار-شاهرود در حاشیه روستای مهر قرار دارد که در روزگارهای قدیم منزلگاه کاروان‌های خسته جاده تاریخی ابریشم بوده و یکی از بهترین و زیبا ترین کاروانسراهای بین راهی این مسیر محسوب می‌شود.

مصالح این اثر که مربوط به‌دوران قاجاریه است، از آجر، ملات گل و گچ و تزئینات آن به‌صورت آجری نیم دایره است. طاق هاو قوس‌های آن نیز جناقی و هلالی است و دارای هشتی ، حیاط مرکزی ، اصطبل‌های شرقی و غربی و یک محل شاه‌نشین است.

 

کاروانسرای مهر,کاروانسرای تاریخی روستای مهر

fap بازدید : 21 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

آیا تا به حال فکر کرده‌اید وقتی از فراز بلندترین آسمان‌خراش‌های جهان به اطراف نظری بیاندازید چه احساسی خواهید داشت؟ و فقط فکر کنید اگر در کنار این ویژگی، از دیگر موهبت‌ها نظیر رستوان‌های شیک، بازارهای خرید وسیع و دیگر فعالیت‌های سرگرم‌کننده و تفریحی نیز بهره‌مند شوید، چه حال و هوایی پیدا خواهید کرد. در مطلب قبلی پیرامون بلندترین هتل‌های جهان صحبت کردیم؛ این بار به سراغ بلندترین و در عین حال زیباترین آسمان‌خراش‌های جهان رفته و شما را از نزدیک با آنها و ویژگی‌های شگفت انگیزشان آشنا می‌کنیم. با ما همراه شوید.

زیباترین آسمان‌ خراش های جهان,برترین آسمان‌ خراش های دنیا,گردشکری,تور گردشگری

fap بازدید : 19 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

ریگ جن, ریگ جن مثلث برمودای ایران, ریگ جن کجاست

نمک... ماسه... باتلاق و شنزارهای روان! این تمام چیزی است که در ریگ جن خواهید دید؛ مثلث برمودای ایران که جز تپه های سوزان هدیه دیگری برای مسافرانش ندارد. در این منطقه کویری تا چشم کار می کند تپه های شنی است و باتلاق های نمک که مهم ترین بهانه تبدیل ریگ جن به یکی از صعب العبور ترین نواحی جهان به شمار می رود.

ریگ جن آنقدر صعب العبور است که از دوران های قدیم هیچ کاروان و مسافری از آن عبور نمی کرده است. بنابراین طبیعی است که هیچ روستایی هم در آن وجود نداشته باشد.

fap بازدید : 25 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

کاخ گلستان یکی از آثاری است که به تازگی در یونسکو به ثبت جهانی رسیده است. این کاخ با تمام زیبایی‌های وصف‌ناپذیرش شاهد حکمرانی سلاطینی بوده که در کمال خودخواهی و با نگاهی از سر کوته‌فکری به مردمی نجیب و صبور حکم رانده‌اند.

اما شاید امروز باید قدردان این حضرات باشیم که برای آسایش دنیای خود بناهای فاخری به‌جا گذاشته‌اند که حاصل هنر والای هنرمندان این ملک و خون دل صدها و صدها رعیت دلسوخته است. کاخ گلستان یکی از یادگارهای تهران در روزگار حکمرانی سلسله پادشاهی قاجاریه است که به واسطه اتفاقات مهمی که در آن رخ داده، از سایر کاخ‌های سلطنتی که در شهر تهران قرار دارد شناخته شده‌تر و نام آشناتر است.

fap بازدید : 28 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

استخرهای بی شمار در جهان وجود دارد ولی برخی استخرها به دلایل مختلفی همچون محل قرار گرفتن، اندازه، سبک طراحی، هزینه ساخت و برخورداری از منظره های شگفت انگیز و تماشایی، کاملاً غیرعادی و استثنایی به شمار می رود.برخی از این استخرها جایی بیش از فضای آب تنی بوده و به محلی فوق العاده برای جذب گردشگران محسوب می شود. در ادامه شما را با زیباترین و حیرت انگیزترین استخرهای دنیا آشنا می کنیم.

با دیدن این استخرها، کاملاً نظرتان درباره استخر تغییر می کند.

استخر,شگفت انگیزترین استخرهای جهان,زیباترین استخر های جهان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما وبلاگ اول ما بهتر است یا این وبلاگ تازه؟ از همه لحاظ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 229
  • بازدید ماه : 496
  • بازدید سال : 1,729
  • بازدید کلی : 7,177