loading...
اینجا همه چی دونیه!!! 2
fap بازدید : 41 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

سیستم‌عامل اندروید, بنرهای تبلیغاتی, صفحات وب

مرورگر پیش‌فرض اندروید امکانات بسیار خوبی را برای وبگردی در اختیار شما قرار می‌دهد. اما وقتی بخواهید در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید باید به فکر استفاده از مرورگرهای دیگری نیز باشید که در کنار امکانات مناسب، مصرف پهنای باند اینترنت شما را نیز به حداقل برسانند. برخی از این مرورگرها عبارت است از:

 

Chrome Beta: جدیدترین مرورگر گوگلی که برای ارتباطات اینترنتی توسط تلفن همراه بهینه‌ شده این مرورگر است. این مرورگر یک سرویس را پروکسی که توسط گوگل پشتیبانی می‌شود مورد استفاده قرار‌می‌دهد و به کمک آن، اطلاعات درخواستی را فشرده کرده و به شما نمایش می‌دهد.

fap بازدید : 38 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ترفندهای وی چت, پیامهای صوتی وی چت

وی چت  - انقدر استقبال از وی چت توی ایران و البته همه جای دنیا زیاد شده که تصمیم گرفیم تا نکات و ترفندهایی که خیلی ها ازشون بی خبرند رو در قالب یک مطلب بیان کنیم و تعداد اونها به 10 تا میرسه البته فعلا ، چون این برنامه محبوب شبکه های اجتماعی روز به روز داره پیشرفت میکنه و خبرهای جدیدی ازش میشنویم.

 

نکات و ترفندهای وی چت:
1- پیامهایی که تلفن همراه شما را ستاره باران می کنند.

دو تا جمله توی وی چت هست که با تایپ اونها توی گوشی یا دستگاه طرف مقابل پر از ستاره و یا کیک تولد میشه .

fap بازدید : 39 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

آموزش واتس اپ, ترفندهای واتس آپ, نصب و فعالسازی واتس اپ

سوالات و مشکلات رایج کاربران

پیام های چت من به صورت ناگهانی  حذف شد!آیا امکان بازگرداندن پیام ها هست ؟
بله امکان آن وجود دارد. واتس اپ را ابتدا Uninstall کرده و مجددا install کنید. هنگامی که از شما پرسیده می شود که آیا مایل به بازگرداندن تاریخچه پیام هایتان هستید، yes را انتخاب کنید. حال پیام هایتان باید بازگردانده شده باشند.

 

شرح رفع مشکل :
واتس اپ whatsapp به صورت اتوماتیک هر 24 ساعت یکبار ، یک نسخه پشتیبان ( بکاپ ) از پیام های شما می گیرد و در مموری کارت شما در گوشی اندرویدیتان ذخیره می کند . برای بازگرداندن آخرین بکاپ اخیر گرفته شده ، شما باید ابتدا نرم افزار WhatsApp را Unistall کرده و سپس آن را مجددا نصب کنید . در طول مرحله نصب مجدد ، واتس اپ از شما می پرسد آیا می خواهید نسخه پشتیبان ذخیره شده بازگردانده شود ؟ که شما بله را انتخاب می کنید .

fap بازدید : 22 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

ترفند موبایل, سیستم‌عامل اندروید

 

دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید به‌طور پیشفرض از 4 روش مختلف برای قفل‌كردن دستگاه و باز‌كردن آن استفاده می‌كنند. فاقد رمز عبور، محافظت با رمز، محافظت با پین كد و محافظت با الگوی رمز این 4 حالت به‌شمار می‌رود. دوست دارید علاوه بر این چهار روش، یك روش دیگر نیز در اختیار داشته باشید؟

 

اگر از دستگاه‌های مجهز به اندروید 4 نسخه بستنی حصیری استفاده می‌كنید، روش پنجمی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این روش كه با عنوان Face Unlock شناخته می‌شود، به شما این امكان را می‌دهد تا با نشان دادن صورت خود به دستگاه‌تان، قفل صفحه آن را باز كنید. استفاده از این روش برای افرادی كه حوصله وارد‌كردن رمز عبور یا الگوی رمز را ندارند، بسیار مناسب است؛ اما این نكته را فراموش نكنید كه براحتی می‌توان عكس شما را مقابل دوربین دستگاه موردنظر گرفت و قفل آن را باز كرد!

fap بازدید : 22 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

تعویض کردن صفحه نمایش گوشی برای افرادی که عادت دارند گوشی خود را خراب کنند، زیاد اتفاق می‌افتد و اگر نحوه‌ی کار را بلد باشند در هزینه‌هایشان خیلی صرفه جویی می‌شود. در این مقاله روند تعویض صفحه نمایش را بررسی می‌کنیم.

 

اولین قدم برآورد هزینه‌ها
اگر قطعات لازم برای تعمیر صفحه نمایش موجود باشد و البته گوشی آسیب‌های دیگری ندیده باشد، می‌توان این کار را شخصاً انجام داد. اما در نظر گرفتن هزینه‌ی قطعات بسیار مهم است. شاید هزینه‌ی تعمیر در حد خرید یک گوشی ارزان باشد. مسائل مهم دیگری مثل از دست دادن اطلاعات مهم هم مطرح است، به علاوه برای خرید گوشی جدید باید کمی تحقیق کنید و مدتی بدون گوشی بمانید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما وبلاگ اول ما بهتر است یا این وبلاگ تازه؟ از همه لحاظ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 485
  • بازدید سال : 1,718
  • بازدید کلی : 7,166