loading...
اینجا همه چی دونیه!!! 2
fap بازدید : 39 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

آموزش واتس اپ, ترفندهای واتس آپ, نصب و فعالسازی واتس اپ

سوالات و مشکلات رایج کاربران

پیام های چت من به صورت ناگهانی  حذف شد!آیا امکان بازگرداندن پیام ها هست ؟
بله امکان آن وجود دارد. واتس اپ را ابتدا Uninstall کرده و مجددا install کنید. هنگامی که از شما پرسیده می شود که آیا مایل به بازگرداندن تاریخچه پیام هایتان هستید، yes را انتخاب کنید. حال پیام هایتان باید بازگردانده شده باشند.

 

شرح رفع مشکل :
واتس اپ whatsapp به صورت اتوماتیک هر 24 ساعت یکبار ، یک نسخه پشتیبان ( بکاپ ) از پیام های شما می گیرد و در مموری کارت شما در گوشی اندرویدیتان ذخیره می کند . برای بازگرداندن آخرین بکاپ اخیر گرفته شده ، شما باید ابتدا نرم افزار WhatsApp را Unistall کرده و سپس آن را مجددا نصب کنید . در طول مرحله نصب مجدد ، واتس اپ از شما می پرسد آیا می خواهید نسخه پشتیبان ذخیره شده بازگردانده شود ؟ که شما بله را انتخاب می کنید .

fap بازدید : 34 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

 

تلویزیون,تلویزیون جدید DesignLine

تلویزیونهای مدرن معمولا تا حد زیادی شبیه هم هستند؛ اما یک سازنده بزرگ لوازم الکترونیکی از نمایشگر جدیدی رونمایی کرده که به ادعای سازندگان، شناسایی آن در اتاق‌های پذیرایی مشکل خواهد بود.
تلویزیون جدید «DesignLine» شرکت فیلیپس به شکلی طراحی شده که در زمان عدم استفاده ناپدید می‌شود.

fap بازدید : 34 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

 

جواهرات هوشمند,گوشی هوشمند,کاربرد جواهرات هوشمند

یک شرکت انگلیسی دو نمونه اولیه جواهرات هوشمند خود را در به نمایش گذاشت.
زمانی که کاربر این ابزار را به گوشی هوشمند خود متصل می‌کند، جواهرات برای نشان‌دادن یک پیغام متنی، ایمیل یا دیگر پیام‌ها مرتعش شده، چشمک می‌زنند یا رنگشان را تغییر می‌دهند.

شرکت CSR مدعی است این سامانه‌ها برای ابزار پزشکی پوشیدنی نیز به ویژه زمانی که با حسگرها جفت‌ می‌شوند، کارآمد هستند. به طور مثال، یک دستبند یا گردنبند به کاربر در مورد ضربان بیش از اندازه‌ قلب یا پایین‌رفتن قند خونش هشدار می‌دهد و چنانچه این جواهرات به گوشی هوشمند وی متصل باشند، یک پیغام به طور خودکار به یکی از اعضای خانواده یا پرستار فرد ارسال می‌شود.
در حال حاضر اندازه باتری نمونه‌های اولیه این جواهرات، بزرگ‌ترین محدودیت آن‌ها اعلام شده، اما برای افراد با شرایط ویژه که به نظارت مکرر یا مداوم نیاز دارند، این نمونه‌ها جذاب خواهند بود.

منبع:isna.ir

fap بازدید : 46 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

 

پارچه حسی هوشمند,ویژگیهای پارچه هوشمند,کاربردهای پارچه هوشمند

یک شرکت فرانسوی پارچه جدیدی عرضه کرده است که می تواند وضعیت سلامت و میزان خستگی فرد را تحت نظر بگیرد. این پارچه که توسط شرکت Cityzen Sciences عرضه شده، جایزه ابتکارات بهداشت روزانه نمایشگاه CES 2014 را به خاطر ساخت پارچه حسی هوشمندی که میکرو حسگرهایی که در آن بافته شده، دریافته کرده است.


گیلبرت رویلون مدیر بخش بین المللی Cityzen Sciences می گوید این پارچه حسی هوشمند، گرمای بدن، میزان تنفس، ضربان قلب و همچنین حرکات فرد را از طریق GPS می خواند.

fap بازدید : 32 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

 

رمزدارکردن ویندوز,رمز دار کردن اطلاعات در ویندوز,رمز دار کردن اطلاعات در ویندوز7

BitLocker ابزاری است كه به كمك آن می‌توان داده‌های خود را در برابر تهدیدهایی مانند حمله هكرها، سرقت و یا گم شدن محافظت نمود. یكی از بهبودهای امنیتی ویندوز 7 كه تنها در ویرایش‌های Ultimate و Enterprise وجود دارد، ویژگیBitlocker است كه توسط رمزنگاری كل درایوهایی كه ویندوز و اطلاعات شما روی آن‌ها قرار دارد، تمامی اسناد و رمزهای عبور را امن‌تر می‌كند. فقط كافی است یك‌بار ویژگی BitLocker را فعال نمایید، بعد از آن تمامی اطلاعاتی كه روی آن درایو ذخیره می‌كنید به صورت خودكار رمز می‌شوند.

fap بازدید : 28 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

صرف نظر از اینکه دسکتاپ از نظر فنی برای چه استفاده‌ای بهتر است، ما اغلب ترجیح می دهیم برای نمایش دادن تصویر پس زمینه زیبایی که انتخاب کرده‌ایم و یا گجت‌های ویندوزی از شلوغ کردن دسکتاپ خود بپرهیزیم.

برای دسترسی آسان به موارد پر استفاده در ویندوز نظیر برنامه‌های کاربردی روش‌های زیادی وجود دارد. مثلاً انتخاب برنامه از منوی استارت و یا استفاده از برنامه‌هایی که برای اجرای سایر برنامه‌ها، کلید میانبر ایجاد می‌کنند. اما ساده‌تر از همه این‌ها اشاره و کلیک کردن بر روی میانبر آن برنامه است.

با این توصیفات، توصیه ما دگرگون کردن دسکتاپ شما با روش‌های بسیار ساده است. چرا ما یک پوشه روی دسکتاپ خود ایجاد نکنیم و همه میانبرهای مهم خود را درون آن قرار ندهیم؟! اجازه بدهید به شما برنامه قابل حملی را معرفی کنیم که جمع‌آوری شرتکات های شما را بسیار آسان می‌کند.

fap بازدید : 27 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

 

پاورپوینت, آفیس 2013

همان‌طور كه می‌دانید هنگام بارگذاری و اجرای هریك از نرم‌افزارهای مجموعه آفیس همچون WordوExcel صفحه‌ای برای كاربران نمایش داده می‌شود كه شامل نام نرم‌افزار مورد نظر و یك نماد گرافیكی مربوط به آن نرم‌افزار است. اگر از نسخه جدید آفیس یعنی آفیس 2013 استفاده كرده باشید، متوجه شده‌اید كه این مجموعه نرم‌افزاری یك صفحه  را نیز پس از اجرای نرم‌افزارها برای شما نمایش می‌دهد.

fap بازدید : 22 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

حافظه کامپیوتر, اولترابوک, هارددیسک‌

بررسی مشاغل مختلف و رایانه‌هایی که برای هر شغلی مناسب است

نوع کاربرد و شغل مهم‌ترین عاملی است که در زمان خرید یک سیستم جدید مطرح می‌شود و سرانجام باعث خواهد شد بودجه در نظر گرفته شده به شکل بهتری هزینه شود و نتیجه نهایی کاربردی‌تر باشد.

 

بدون هیچ توضیح اضافی، سراغ مشاغل و کاربردهای گوناگون خواهیم رفت. با توجه به شغل مخاطبانی که با ما تماس گرفته اند، به بررسی پنج نمونه از مشاغلی پرداختیم که البته می‌تواند دسته‌بندی تمام مشاغل موجود در بازار را هم دربر گیرد. به طور قطع می‌توان از این سیستم‌ها در کاربرد‌های مشابه دیگر نیز بهره برد.

fap بازدید : 33 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دوربین مدار بسته, صفحه‌نمایش, میکرورایانه

‌وسایل مورد نیاز:

1‌ـ میکرو رایانه رازبری پای (Raspberry Pi) مدل A یا B ‌

2ـ‌ یک واحد اتصال (پایانه) دوربین رازبری پای

3‌ـ‌ یک کیس رازبری پای دارای محل اتصال دوربین

4‌ـ ‌یک کارت حافظه SD حاوی نرم‌افزار روزآمد رازبین

Raspbian) 5‌)ـ‌ یک صفحه‌نمایش، صفحه‌کلید و اتصال شبکه برای انجام تنظیمات نرم‌افزار

fap بازدید : 24 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

تغییر رنگ‌ها در پاورپوینت,ترفندهای پاورپوینت

پس از جستجوی طولانی در سایت‌های مختلف، عکس موردنظرتان را برای استفاده در پاورپوینت انتخاب کرده‌اید، اما رنگ آن با دیگر رنگ‌های موجود در اسلاید پاورپوینت شما مطابقت ندارد؟ آیا می‌دانید با استفاده از نرم‌افزار پاورپوینت و بدون نیاز به ابزارهای جانبی همچون فتوشاپ می‌توانید رنگ موضوعات را تغییر دهید؟ با استفاده از این قابلیت می‌توانید براحتی رنگ موضوعات را به رنگ‌های دلخواه خود تغییر دهید.

fap بازدید : 35 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 ترفندهای کامپیوتری, اموزش کامپیوتر

درگاه اتصال یواس‌بی با پا به میدان گذاشتن حدود 18 سال پیش جهشی عظیم در صنعت رایانه‌های دسکتاپ ایجاد کرد. این درگاه اتصال با آسان کردن الصاق شدن گجت‌های مختلف به رایانه‌ها، به سرعت، استانداردهای رقیب بسیاری را از سر راه خود کنار زد؛ اما سرعت انتقال داده استاندارد یواس‌بی اصلی چندان زیاد نبود.

fap بازدید : 27 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

ارسال هرزنامه, نرم افزار امنیتی

متخصصان امنیت و کاربران حرفه ای، همیشه روتکیت ها را به عنوان یک تهدید بزرگ در نظر می گیرند و در صدد مقابله با آنها هستند. اما کاربران عادی که شاید اطلاعات کافی در زمینه امنیت نداشته باشند، یا اصلا این روتکیت ها را نمی شناسند و یا در صورت شناخت نسبی نیز راه های مقابله با آنها را نمی دانند.

اما به صورت ساده باید گفت که روتکیت یک بدافزار است که توانایی مخفی سازی خود و فعالیتش هایش را در سیستم هدف دارد. ممکن است شما هم در حال حاضر به یک روتکیت آلوده باشد و روح تان هم خبر نداشته باشد. روتکیت ها هر روز قدرتمندتر و ناشناس تر می شوند. در واقع این کار را نویسندگان آنها با کشف روش های جدید انجام می دهند. این روش ها نیز در سایت های زیرزمینی به فروش گذاشته می شوند. تا جایی که دولت ها نیز به مشتریان آنها تبدیل شده اند. در هر صورت داشتن آگاهی نسبت به این نوع از بدافزارها می تواند به شما کمک شایانی در جهت تشخیص و مقابله با آنها بکند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در جهت شناخت، شناسایی و مقابله با روتکیت ها به شما ارائه دهیم…..

fap بازدید : 25 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 مودم وایرلس, مودم adsl, اینترنت وایرلس

این روزها، با توجه به موقعیت های محیطی و شغلی افراد استفاده از سرویس های «وایرلس» بسیار شایع شده است. ولی مشکلی که گاهی اوقات کاربران را نگران می کند اُفت شدید سرعت میباشد. البته دلایل زیادی برای این مسئله وجود دارد، از جمله نویزهای محیطی و مشکلات زیرساختی مناطق تحت پوشش.

fap بازدید : 25 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

اِشغال بیش از حد فضای دیسک رایانه و درگیر کردن پردازنده با برنامه های در حال اجرا در پس زمینه سیستم عامل در کنار وجود ویروس ها می تواند رایانه قدیمی شما را حسابی آبکش و ذهن شما را بهم بریزد. ممکن از خود بپرسید کامپیوتر دوست داشتنی تان اکنون چرا همانند یک لاک پشت کند شده است؟!  در این مقاله به بررسی چند عامل که باعث کاهش سرعت و عملکرد رایانه می شود می پردازیم.

 

افزایش سرعت کامپیوتر, نصب نرم افزار, آنتی ویروس

 

fap بازدید : 25 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

اسکرین‌سیور ویندوز 7, ترفندهای ویندوز, سیستم‌عامل ویندوز

مطمئناً شما نیز مانند اکثر کاربران سیستم‌عامل ویندوز، از محافظ صفحه و یا همان اسکرین‌سیورهای پیش‌فرض ویندوز استفاده می‌کنید. همان‌طور که می‌دانید اسکرین‌سیورهای پیش‌فرض ویندوز قابل ویرایش و یا تغییر نیستند و نهایتاً به وسیله‌ی ابزارهای جانبی می‌توان تغییراتی در آن‌ها اعمال کرد. اما در این ترفند قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه به وسیله‌ی رجیستری ویندوز، تغییرات جالبی در این اسکرین‌سیورها اعمال کرده و آن‌ها را از یکنواختی در بیاورید!

fap بازدید : 30 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

باتری تاشو,باتری های کاغذ محور,مزایای باتری های کاغذ محور
با تاکردن یک باتری لیتیم-یون کاغذمحور در یک الگوی Miura-ori، دانشمندان نشان‌داده‌اند این باتری افزایش در تراکم انرژی ناحیه‌ای و ظرفیت را نمایش می‌دهد.


باتری‌های کاغذمحور به دلیل هزینه پایین‌، شیوه‌های ساخت رول-به-رول و انعطاف‌پذیری‌شان جذاب هستند.مزایای تاکردن آن‌ها در اندازه‌های کوچک‌تر بر این ویژگی‌ها می‌افزاید و می‌تواند منجر به اختراع باتری‌های با عملکرد بالا برای کارکردهای مختلف شود.باتری‌های تاشو می‌توانند برای نیرودهی به ابزاری که دارای فضای آنبورد محدودی هستند، کارآمد باشند.

fap بازدید : 23 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

هوشمند ترین رایانه IBM,رایانه ای با خون الکترونیکی
شرکت IBM با الهام از مغز انسان، نمونه اولیه رایانه ای را رونمایی کرده است که با خون الکترونیک کار می کند.بر اساس اعلام این شرکت، طبیعت به دانشمندان یاد داده است تا رایانه هایی بسازند که با مایع تغذیه و خنک شوند درست مانند مغز ما.
مغز انسان قدرت محاسباتی فوق العاده ای را در یک فضای کوچک نگه داشته است و فقط از 20 وات انرژی برای آن استفاده می کند؛ اثربخشی و بهره وری که پژوهشگران IBM سعی در رسیدن به آن را دارند.

fap بازدید : 28 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

گوشی گلکسی S5 سامسونگ,گلکسی S5 سامسونگ مجهز به حسگر اسکن چشم

براساس آخرین گزارشهای غیر رسمی شرکت کره ای سامسونگ به منظور رقابت با حسگر هویت لمسی اپل تلفن هوشمند گلکسی S5 خود را مجهز به حسگر اسکن چشم خواهد کرد.


سامسونگ با مجهز کردن جدیدترین تلفن هوشمند خود به حسگر اسکن چشم به کاربران خود این امکان را می دهد که تنها با خیره شدن به دستگاهشان آن را قفل کرده و یا قفل آن را باز کنند.

fap بازدید : 22 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

ترفند موبایل, سیستم‌عامل اندروید

 

دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید به‌طور پیشفرض از 4 روش مختلف برای قفل‌كردن دستگاه و باز‌كردن آن استفاده می‌كنند. فاقد رمز عبور، محافظت با رمز، محافظت با پین كد و محافظت با الگوی رمز این 4 حالت به‌شمار می‌رود. دوست دارید علاوه بر این چهار روش، یك روش دیگر نیز در اختیار داشته باشید؟

 

اگر از دستگاه‌های مجهز به اندروید 4 نسخه بستنی حصیری استفاده می‌كنید، روش پنجمی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این روش كه با عنوان Face Unlock شناخته می‌شود، به شما این امكان را می‌دهد تا با نشان دادن صورت خود به دستگاه‌تان، قفل صفحه آن را باز كنید. استفاده از این روش برای افرادی كه حوصله وارد‌كردن رمز عبور یا الگوی رمز را ندارند، بسیار مناسب است؛ اما این نكته را فراموش نكنید كه براحتی می‌توان عكس شما را مقابل دوربین دستگاه موردنظر گرفت و قفل آن را باز كرد!

fap بازدید : 22 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

تعویض کردن صفحه نمایش گوشی برای افرادی که عادت دارند گوشی خود را خراب کنند، زیاد اتفاق می‌افتد و اگر نحوه‌ی کار را بلد باشند در هزینه‌هایشان خیلی صرفه جویی می‌شود. در این مقاله روند تعویض صفحه نمایش را بررسی می‌کنیم.

 

اولین قدم برآورد هزینه‌ها
اگر قطعات لازم برای تعمیر صفحه نمایش موجود باشد و البته گوشی آسیب‌های دیگری ندیده باشد، می‌توان این کار را شخصاً انجام داد. اما در نظر گرفتن هزینه‌ی قطعات بسیار مهم است. شاید هزینه‌ی تعمیر در حد خرید یک گوشی ارزان باشد. مسائل مهم دیگری مثل از دست دادن اطلاعات مهم هم مطرح است، به علاوه برای خرید گوشی جدید باید کمی تحقیق کنید و مدتی بدون گوشی بمانید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما وبلاگ اول ما بهتر است یا این وبلاگ تازه؟ از همه لحاظ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 462
  • بازدید سال : 1,695
  • بازدید کلی : 7,143